Wednesday, April 4

Day 6.

30 huvitavat fakti minust


  1. Mind ei huvita mida teised minust arvavad
  2. Kui kellelegi midagi ei meeldi, siis teen seda just nimelt
  3. Ma kardan pimedat
  4. Mulle meeldib roheline
  5. Ma ei karda ühtegi looma
  6. Ma vihkan seda, kui keegi mind ehmatab
  7. Mulle meeldib naerda
  8. MA ARMASTAN MUUSIKAT
  9. Mulle meeldib tantsida
  10. Köige tähtsamaks pean söpru ja head seltskond
  11. Mulle ei meeldi kaua magada
  12. Mulle meeldib ujuda
  13. Joonistada meeldib, mis siis, et ma ei oska
  14. Mulle meeldib tegeleda köigega ja kahjuks on juhunud, et ma ei saa valmis köike mida tahan ja olen endas siis pettunud.
  15. Olen enda üle tavaliselt alati uhke
  16. Ma ei kahetse kunagi tehtut
  17. Mulle meeldib, kui inimesed hoolivad ja seda välja näitavad
  18. Eelistan väljas käimist arvutis istumisele
  19. Pigem magan, kui öpin
  20. Nädalavahetused on parimad
  21. Mulle meeldib piljard, jalgpall, koss ja köik muud huvitavad asjad
  22. Ma ei tea mis teema on köigil Chuck Norrisega 
  23. Ma ei planeeri kunagi midagi ette, sest mulle ei meeldi teistele pettumust valmistada
  24. Kui inimene ükskord petab, teeb ta seda uuesti
  25. Usaldan inimesi liiga palju ja sellepärast saan palju haiget, aga mis ei tapa teeb tugevaks.
  26. Mulle meeldib lugeda 
  27. Armastan inimesi aidata
  28. Ma ei usu maailmalõppu 21.12.2012, aga ma ei usu, et see väga kaugel on.
  29. Mulle meeldib söita köigega, mis liigub, mulle meeldib mängida kitarri, mulle meeldib köik, mis hoiab mind tegevuses.
  30. Olen niisama särasilmne ja röömsameelne tüdruk.
***

Viimasel ajal pole midagi huvitavat olnud, kool ja kool ainult. Eem eile oli mönus, istusime poole ööni Bowlis ja vaatasime jalkat. Jejeee Barca vöitis tublid Messi ja Iniesta tegid kokku 3 väravat. Piljardit ka nata, Valgas on ikka jubedaid perve kaa, niiet tuleb ikka hoolikalt möelda, kellega räägid. Omme hakkab nädalavahetus, väga hea, loodetavasti saab siis normaalselt välja puhata end. 

Muahh, Kelly !

2 comments:

  1. kuidas 24. punkt on seotud Sinuga?
    ja ma ei nõustu : )

    ReplyDelete
  2. Mitte minu kohta, aga ma usun seda .

    ReplyDelete