Sunday, March 4

Pole paar päeva midagi kirjutanud, polegi nagu midagi tarka öelda. Eile oli Jostil sünnipäev, palju palju önne talle veelkord . Ma ei saa aru mis mönel inimesel viga on. Mingi hull tüli on majas niiet kohe blogi ka ei tohi enam lugeda. Issand jumal inimesed kasvage suureks ja mul on jumala savi mida te teete.. Olge omaette ja laske mul ka elada.

--------------------------------------------------------------

Ülejäänud nädalavahetus oli suht möttetu. Mdea teisipäeval Rootsi emmega löbus funnn, saab puhkust jalle, öpetajad nkn streigivad ja kooli ei ole. Kuidagi möttetuks on köik muutundu, ma ei tea vöibolla on asi minus.  lihtsalt selline tunne nagu asjad ei ole enam nii nagu nad muidu olid ja ma olen ise ka muutunud. Ärge siis pahaks pange kui ma olen terava keelega ja suhtun kellessegi halvemini.. Elu on see mis muudab ja proovin sama moodi käituda nagu minuga käitutakse, sest nii et annad köik andeks ja iial ei unusta nii on möttetu elada, sest nii ei väärtusta meid keegi. Kui kunagi olid need inimesed parimad, kes minuga head olid, siis nüüd pean tänama neid kes mulle halba ja haiget on teinud, sest just tänu teile ma selline olen. Muud nagu rohkem polegi öelda, et ainult seda, et see mida sa teed teistele tuleb alati tagasi .. okei, tagasi tulevad ainult halvad asjad, sest häid inimesed ei mäleta.

Igatahes olge mönzad ja päikest teile. Kevad on vist tulekul ..

No comments:

Post a Comment