Wednesday, March 28

Seda nimetatakse IGAVUSEKS !

 

Sorry Merka , et selle sult varastasin, hihii..
Day 1.
Hetke seisuga olen vaba ja vallatu ja endaga täiesti rahul. Üldse ei muretse, vahel on hea üksi ka olla, olen selline inimene kes ei suuda kellegagi kaua koos olla , olen püsimatu ja on hea olla pigem üksi kui kellegi sellisega, kes koguaeg kontrollib mind. Vaba olemine tähendab seda, et sul ei ole kedagi keelamas kellegagi olla, aga see ei tähenda, et ma ise ennast ei keelaks : )

Pole ammu bloginud, kool oli enam - vähem , homme ulme 4 tundi Eisleriga kaks füüsikat ja kaks programmeerimist. Elab üle. Ootan juba reedet, vampie diaries uus osa tuleb välja ja nv vist kohtume jällegi Aakres / Pukkas .

Önne Alexile :)

2 comments:

  1. See ongi igavus ja sa oled ikka tropp küll. :D

    ReplyDelete
  2. oehh , sa räägid nagu ma ei teaks seda :D

    ReplyDelete