Wednesday, December 19

Aga paradiisiuksed on lukus ja riivis...Peame tegema tiiru ümber maailma, sest äkki on tagauks lahti jäetud.

Vahel on lihtsalt nii, et oled lihtsalt kodus ja naudid rahu ja vaikust ( savi, et mingi badass monkey on mu diivani vallutanud). Homme kool ja ülehomme maailmalõpp käes, pole enam kaua vastu pidada. Mu nunnu mõmmi vaatab mind nii küsiva pilguga ja mina mõtlen, et millest tema mõtleb mwahahha, ilmselt on tal samad mõtted mis mul, oleme ju siiski kaksikud. Tuba on vaikne, kuulda on vaid klaviatuuri klõbinat ja arvuti kerget urinat, Etzu loeb raamatut ja mina mõtisklen, kirjutan ja teen niisama tähtsat nägu.

Kelle jäljed valgel lumel,
keda näevad lapsed unes.
Kes siin istus - kes siin astus,
päkapikud teavad vastust !

Awww, tänkjuuu mega armas, kui keegi vahepeal harva mind ka meeles peab :)

Ma olen nii paljudele jõulukinke võlgu, peaks uurima, kas jõuluvanal on väga tihe graafik, et ta minu inimestele kinke pole viinud :)

Okitoki liiga jutukaks ka ei tasu minna, PEACE !

No comments:

Post a Comment