Wednesday, December 19

I can count on them for a shoulder to cry on !

Väljas on käre pakane, tuul viliseb ja paned ninaotsa külmetama. Aga mina olen Sebras, hea on olla! Olen soojas mitte, et ruum oleks soe, aga südames on soojus, (üldse on soe, kes teab, see teab). Koos minuga on siin veel Ester ja Siiri - inimesed, kes on mulle viimasel ajal palju tuge pakkunud. Tundub, et neist hakkavad välja kujunema just need minu inimesed. Muidu üritame tegeleda lehtede levitamisega ja oleme niisama lahedad.
Varsti hakkab vaheaeg, reedel juba. See vaheaeg tuleb eriline, tean seda sisimas, sest minuga on nii palju erilisi asju juhtunud. Olen muutunud - aega on see mis muudab. Muudab igaüht ning just seetõttu ei tohi seisma jääda, aeg on halastamatu.
Peagi on jõulud saabumas ning loodan, et kõigil on aega iseendale ning oma lähedastele. Mina kavatsen seda aega, vaheaega iseenda jaoks võimalikult hästi ära kasutada, olen oma inimestega ning naudin seda pisikest puhkust, mulle on antud :)

Palju palju päkapikke Teile sussisisse !!

Kelly :)


No comments:

Post a Comment