Wednesday, January 2

2013, i'm counting on you ! :)

Nüüd on kõik suurem möll möödas, jõulud olid rahulikud, perega enamasti. Tädid käisid külas ja õde kaa teiste sõnadega siis, oli söögimaraton. Pärast jõule käisime veel Tuuli juures tema talus. Tuuli talu on nii kena, mulle meeletult meeldis, ja tema soojus ning külalislahkus tegi südame soojaks. Seal tegime piparkooke taignast, mille me eelmine päev Egle, Kairi ja Siiriga Pukas teinud olime. ( väga hea oli ) Tegin mõne nimelise piparkoogi ja siis glasuuuritasin veel niisama kaa.
Aastavahetus möödus Pukas, olin Siiri juures. Enne Siiri juurde jõudmist olin korraks veel Kalevi juures, käisin tünnisaunas ja esimest korda jääaugus. Siiri juures käisime ilutulestiku vaatamas ja soovisime head uut aastat, eelkõige iseendale ja siis teistele kaa. Kui Siiri magama läks, siis meie Angelaga hakkasime joonistama oma 2013. aasta soove, sellega läks natuke kauem, kui arvasin ja magama saime alles kell pool kuus hommikul. Millegi pärast tundub mulle, et see aasta tuleb kõige parem ja teguderohkem. Järgmine päev tuli Siiri kõige vanem vend külla ja tegi meile pannkooke, väga head oli. Tõi jäätist kaa :)
Käisin veel kuigatsi aastavahetus peol, seal olid mõned huvitavad esinemised. Loomulikult oli kõige meeldivam olla Puka sõpsidega, sest neid polnud ma pikka aega näinud. Järgmine päev läksin tagasi Siiri juurde.
Mingi päev tuli Rando tagasi Puka, siis mängisime temaga sabotööri ja ta näitas mulle oma vinüüle, hästi huvitav, kuidas iga plaadiga on kaasas oma lugu. Ta on ikka üks kirglik kollektsionäär ja muidu muhe vend, laadis mulle jäätist koguaeg, ilmselgelt tahtis paksuks sööta! Kahjuks tuli kätte ka see päev kui pidin tagasi oma koju Valka tulema :(
Olen väga tänulik Siirile ja tema vendadele, kes mind kannatama pidasid kuid siiski tegid minu seal viibimise nii meeldivaks. Siiri, aitäh, et olemas oled! My big sis :)

2013 on tegutsemisaasta, muutke oma unistused eesmärkideks ja hakake nendeni pürgima                                            

                                          Teguterohket uut aastat my friends!

No comments:

Post a Comment