Thursday, January 31

Sorry, et viimasest postist nii kaua möödas on, pole olnud aega, et kirjutada. Pole vist isegi õige öelda, et pole aega, pigem pole meeles olnud :)
Jaanuari kuu on lennanud, ta on toonud mulle palju tegevust, eriti usinalt üritan koolis käia ja töid järele vastata, aga viimasel ajal on hakkanud tervis alt vedama :/
Terve kuu pole mingit pidu teinud, üks öhtu käisin pokkerit mängimas, öppimas, sest ega ma ju väga ei oska. Hullult meeldis !! Emmega olen rohkem chillima hakanud, mis on väga vinge ja hea. Üks öhtu läksime Burksiga Keiu juurde filmiõhtule, vaatasime õudukat, jube ehmatav ja creepy oli . Pärast ei julgenud Burksiga koju minna ja tema rääkis, et vaatas terve aega seljataha kui  koju köndis :D When a stranger calls
Praegu olen täiega raamatu lugemise lainel, see nädal löpetasin kaks raamatut, mölemad Paulo Coelho omad :P ja just täna alustasin A. Kivirähk "Mees, kes teadis ussisõnu", algus tundub huvitav igatahes. Igatahes on jaanuar väga rahustav olnud, sest ma olen ainult kodus olnud, vahepeal käisin korra Tartus õde kimbutamas, aga muidu olen rahulikult võtnud, veebruar tõotab tulla peo kuu, mwahhahahahhahahahahah. Märtsis lähen Roooootsi, mm laevas kruiiiis, vaatab, mis seal siis saama hakkab :D :D Loodan, et ma ikka elusalt tagasi jõuan :D
Pühapäeval saab ilmselt issile külla minna, kuna Tankla rändlaat toimub mu issi kodust ületee, nii et lucky me :D

Päikest!
K.

No comments:

Post a Comment