Monday, February 20

Ajaviiteks siis natuke oma päevast, nii kaua, kui mingi jama allalaeb, et faili vaadata..
Olen täiega öppimise lainen, nvoo pean olema, see minu saavutus, pean olema sest palju on vaja järgi teha, kui oled kolm nädalat puudunud. Täna olid Alex ja Jargo Valgas. Käisin chillisin nata Alexiga, Jargo mingi väga kahtlane vend, mitte et ma seda varem poleks teadnud. Lükkas lumme mind mitu korda. Vahepeal jöudin targa lause ka möelda: Inimesed, keda sa enda lähedale ei taha ja keda sa eemale töukad, nad on nagu bumerangid - üksköik kui palju sa ka ei püüa, nad leiavad alati tee Sinu juurde tagasi.


Väsinud olen .. aga nii palju on veel öppida, et pole aega isegi magama minna ..Ohh ära laadis see värk ..

Tänud superheale klassivennale Andreile, kes füüsika minu jaoks nii lihtsaks teeb ja kodutööd mulle saadab : )


See you soon ..

Kelly : )

No comments:

Post a Comment