Tuesday, February 7

Tänane on enam - vähem okei olnud. Vene keele öpetaja ähvardas vanematele helistada, kui ma öppima  ei hakka, vabandasin end ilusti välja, et olin haige. Tubli mina. Füüsika oli täielik mindfukk, inka ka pidin jutustama mingit jama mida varem näinudki polnud sain nelja wohoo. Keemiast ei hakka rääkimagi. Reedel lähen kohtunikuks, saan natuke raha ka teenida, koolist puhata, nagu ma oleks seal mega kaua käinud.  Nädalavahetus vöiks ka normaalne tulla loodan vähemalt. Omme mönus päev midagi pole öppida ainult vene keele vastamine. See kerge paar söna ainult. Selle väikese puudumise pärast on mul mega palju järele vastamist ja järgi öppimist, ei teagi kuidas järgi jöuan. Kuna omme on kolmapäev siis pole kahte esimest tundi ka niiet kella kümneks on ka hea kooli minna. Siis on ka ainult kolm tundi ja mingid vabad tunnid saab tühja passida ainult. Ja siis viimane inglise keel. Tuba on ka löpuks soe saab mönusalt oma toas passida ja muusikat kuulata. 
 Emme ütles just, et too pliidi puid pane jope ka selga ja müts ilusti pähe. Ma siis lähen.. 


Olge tublid!!

No comments:

Post a Comment