Sunday, February 5

Natuke nädalavahetusest ..

Minul on köik hästi, ei kurda üldse mitte millegi üle, peaks ainult kooli ka minema.. vist, ei taha, ei viitsi, ootavad seal ikka samad inimesed samad näod, lihtsalt nii ära tüütanud, ootan juba seda, et saaks Soome minna saaks puhata, see kodune olukord pole ka just köige stressivabam. Nädalavahetus läks hästi, tiksusime niisama ringi ja söitsime autoga. Sain ise ka antuke söita. Tegime vessarit, Cärryl hakkas pea mega hullult valutama, mul samalajal pölv, mis pole juba pikemat aega valu teinud. Nüüd selg kaa, ja täna on päev otsa rövedalt iiveldanud. Loodan, et haigeks ei jää. Tuba on külm, sest olime köik maal ja nüüd on mega külm olla.Neljapäeval tegime niisama Cärryga nalja ja tegin küüsi, köht jäi löpuks päris valusaks. Saime jalutada ka. Aakrest Cärry juurde. Kuna mitte keegi ei söitnud siis tuli lihtsalt vötta tallatakso kahjuks hunte ei näinud, peale ühe auto, mis meid ehmatas, nii et Cärry jooksis ühest tee äärest teise.. Tahaks juba suve, saaks puhata vb isegi tööle minna, mötteid köigest eemale. Saksamaale tahaks ka ikka minna, saaks maad avastada, koolist puhata. Istun leso peal ja joon teed.
Vahepeal ma mötlen, mis inimestel viga on, miks räägivad nad midagi, mida ise ka ei usu, midagi nii haiget pole ma juba ammu kuulnud, ennem tuleks ikka möelda ja vaadata ka kellest mida räägitakse, mitte ei tohiks välja öelda seda, mida sülg suhu  toob. Aga eks igal inimesel on öigus oma arvamusele.
Aga peale seda, et möni inimene jama keeras läks nädalavahetus väga korda. Olen önnelik,  et mul olete just teie. Loodetavasti tuleb uus nädal parem ja ma ei pea enam kuulma jälle mingit möttetut jama enda  kohta : )


Follow you're heard!!
                                                                        

No comments:

Post a Comment